Vana S2000 on saanud legendaarseks sportautoks, mille ülikõrgetel pööretel töötava kaheliitrise mootori karje paneb nii mõnegi mõnust värisema. S2000 on siiamaani tugev turutegelane, ent konkurentide hulk uuemaid mudeleid on pannud Hondagi nüüd jalgu istumise alt välja võtma.

Ideeauto kasutab Honda hübriidtehnoloogiat, kuigi on raske uskuda, et sellest saaks seeriaauto puhul populaarseim modifikatsioon.

Kontsepti proportsioonid on vanast hoopis erinevad. Auto sarnaneb selgelt Civicule. Sel on lühike nina, civiclik tagumik ja laiem rööbe. Kerejooned on voolavad ja annavad autole plastilise ilme. Sisemuski on kohandatud Civicu vaimus. Näidikud kumavad sinistena, kiirust kuvatakse digitaalselt. Ideeauto pole ka enam puhtalt rotster, kuna esiistmete taga on näha sümboolseid +2-tüüpi istmeid.