• Kolme Isofix-kinnituse ja sõiduautoliku tunnetusega mahtuniversaal
  • Küllalt soodne nii osta kui üleval pidada
  • Sobib lasterikkale perele

MINU LUGU Nähes, et mu proovisõidu-tantsukaardile lisandub S-MAX, olin alguses korraks veidi segaduses. Oma pelgalt ühe lapse ja nulli koeraga ei ole ma just mahtuniversaalide sihtgrupi stereotüüpne esindaja ja kahtlesin, kas suudan sellist autot lõpuni hinnata. Etteruttavalt võib öelda, et S-MAX vist tundis mu ebakindlust, tuli mulle julgelt poolele teele vastu ja tegi asja ootamatult palju lihtsamaks.

DISAIN S-MAXi disainis on rõhutatud dünaamilisust ja voolujoonelisust. See koosmõjus mõõduka disainielementide kasutusega laseb autol mõjuda sihvakama ja luksuslikumana, ja võiks isegi öelda, et väliselt väiksemana, kui see tegelikult on. Mõõdukas disainielementide kasutus ei ole vaid sõnakõlks – S-MAXi disainikeel on puhas ja konkreetne. Ainuke veidi häirinud asi – suur ja võimas armatuurlaud peegeldub päikesepaistelise ilmaga üsna tugevalt esiklaasile.

JUHI TÖÖKOHT Sellesse autosse sisseistumine on tõepoolest nagu kojujõudmine – kõik alates valitsatest lõpetades topsihoidjatega on täpselt õiges kohas. Ja kui ei olegi, on seda tõenäoliselt võimalik elektrooniliselt reguleerida. See kehtib muuseas ka roolisamba kohta, mis oli tavapärasele manuaalsele rüselemisele pärast mehe roolisolekut äärmiselt meeldiv vaheldus. Lisaks näeb sellest autost tõepoolest välja ja kui ei näe, siis tuleb appi vidinasektsioonis kirjeldatud tagant möödasõitvate autode andur.