• Uuenenud välimus ja kaasaegne infosüsteem
• Rikkalik uudsete sõiduabiliste nimekiri
• Hind alates 16 900 eurost

Olgu statistika väänamisega, kuidas on, aga Fordi EcoBoost mootoritele on üsna raske vastast leida- kolm korda järjest rahvusvahelise Aasta Mootori auhind- tehke järele!

Kolmandik Focuse ostjatest valibki autole jõuallikaks uhkelt auhinnakoormat kandva, 1.0-liitrise, kolmesilindrilise EcoBoost mootori. Uuel Focusel, millega testisõitu tegime, tuksus kapoti all selle 125-hobujõuline versioon; täpselt paras, et tuua esile kõik uue põlvkonna pereauto head ja paremad omadused.

Perekonda sobituv disain ja kõrva paitav vaikus

Viieukselise Focuse luukpära üldilmes võib ära tunda nii vastset Mondeot kui värsket Fiestat. Esiosa on lamedam ja iluvõrel uus ilme; uus on tagaluugi kuju ja ka tagatuled on kitsamad.

Toreda nüansi lisavad toonitud klaasid ja 16-tollised kergveljed. Võrreldes eelmise põlvkonnaga, tundub auto sihvakam ja voolujoonelisem, silm puhkab peal. Värvivalikusse on lisandunud kaks uut sinist tooni - Deep Impact ja Glace.

Varustustasemeid on kolm: vähenõudlik Trend, Trend Sport ja Titanium. Kõrgemas varustuses saab nautida võtmeta kävitust, olemas on tagumiste akende elektrilised tõstukid ja esiistmete vahel pikendatav käetugi.

Ka kõrv puhkab, kui ukse sulgemisel kostab kallihinnaline, tume mütsatus. Uue Focuse puhul on panustatud ka sisemisele ilule- uste ja salongi isolatsiooni on kõvasti parandatud ja sees istudes on autos vaikne. Väga vaikne.
Loe edasi WhatCar?-ist