Uus Fiat Panda 4x4: väike ja vilgas maasturihakatis

 (11)
Uus Fiat Panda 4x4: väike ja vilgas maasturihakatis
(foto: whatcar.ee)

Kunagi varem ei ole ma mõelnud sellele, miks pani Fiat oma väikesele maasturihakatisele nimeks Panda, kuid pärast käiku Hiinas asuvasse pandade reservaati, sain aru, et tegemist on totaalse möödapanekuga. Neil kahel ei ole omavahel absoluutselt mitte midagi ühist.

Pildigalerii WhatCar?-is

• Muljetavaldava maastikusuutlikkusega
• Sootuks värskema väljanägemisega
Hinnakiri nelikveolisele Pandale veel puudub

Päris pandad on laisemad kui laiskloomad ise. Enamuse ajast nad lihtsalt magavad, kui ärkavad, hakkavad kohe sööma ja kui kõht täis, jäävad uuesti tukkuma, endal pambusevõrse veel hammaste vahelt välja turritamas. Isegi sigida nad ei viitsi, muust rääkimata. Mistõttu neid väljasuremise oht ähvardabki.

Fiati pisimaastur on aga vägagi elujõuline isend: ergas, väle, sööb vähe aga suudab sealjuures palju. Just täpselt selliselt resümeeriksin ma sõidupäeva uue Fiat Panda 4x4-ga Itaalias, Fiati tehase katsepolügoonil Baloccos. Sellist maastikukatset pole ma elus ühegi autoga läbinud ja ega ei riskiks enam kah. Peale Panda muidugi.

Seotud lood:

Kõrged künkad, järsud tõusud, laskumised, 45 kraadise külgkaldega tee peal sõitmine (prrrr…seniajani tõusevad ihukarvad püsti kui seda meenutan), rääkimata erinevatest takistustest, millega kokku puutudes keeraks iga normaalne inimene otsa ilma pikemalt mõtlemata ringi. Aga sulgkaalus Panda läbis kogu raja mängleva kergusega. See oli hämmastav.

Kergus tagab hea maastikusuutlikkuse

Loe pikemalt WhatCar?-ist