SV 9 Competizione põhineb Corvette C6'l, disainimuudatusteks on aga eeskuju võtnud selgelt Alfa Romeo 8C Competizionelt - sellele viitab peale esimeste ja tagumiste tulede ka selgelt nimi ise.

Välja kukkunud italo-ameerika segu tekitab kahetisi tundeid. Mõne nurga alt on see kena, ent näiteks esiotsas toimuv segadus, kapotilt kerkiv muhk jms, jätab suhu kergelt kibeda järelmaitse. Igal juhul on taoline kokteil intrigeeriv üritus ühendada vana ja uue maailma nägemus elegantsist.

SV 9 Competizione sai ka uue sisse- ning väljalaske, mis lisas mootorile 14 hobujõudu, tõstes lõpliku näitaja 450 hj peale. 60 miili tunnis ehk kübeke vähem kui 100 km/h saabub täpselt nelja sekundiga. Veerandmiili alistamiseks kulub tosin sekundit.

Koos doonorautoga maksab taoline keretöö 100.000.- dollarit, mis on omasuguste seas kindlasti üks maailma konkurentsivõimelisemaid. Süsinikplastist kerele lisaks saab Corvette ka uue salongi. Värve saab valida kogunisti 25 hulgast, interjööri tegumoode on viis, erinevaid velgi pakutakse nelja sorti. Nii et ükski auto selles 1000 eksemplarist koosnevas seerias ei tarvitse mõne teisega sarnaneda.