Uue LaCrosse’iga soovib Buick siseneda soodsamate luksusautode turule. Seni on marki seostatud pigem vanemate kodanike liigutamisega.

Uus Buick on tõepoolest praegusest kentsaka välimusega isendist oluliselt elegantsem. Selle voolavate joontega kere ei tekita võõristust ega pane rääkima tüüpilist juttu sellest, kuidas ameeriklased autosid ei oska joonistada. Tagumine kerepool on kaunistatud isegi veidi jõulisust lisava kaarega, ent sellele vaatamata meenutab kere paksu Lexust.

Uus LaCrosse sündis USA ja Hiina disainerite koostöös. Väline ilu on jõudnud ka sisse, kus ei pea ka kriitiline autohuviline eriti pettuma. Kõik on stiilne ja näib korralik. Kohal on ka kõik noortepärased vidinad nagu Bluetooth, USB jms.

Kapoti all on General Motorsi tuliuus kolmeliitrine, mis arendab 255 hj. Sportlikumale CXS mudelile paigutatakse otsesissepritsega 3,6 V6, mis arendab 25 hj enam. Ning LaCrosse’ist saab ka esimene Buicki sedaan, mille varustusse kuulub intelligente nelikvedu.

2010. a. mudelina välja käidud LaCrosse läheb tootmisse juba sel suvel.