Chevrolet, Cadillac, GMC ja Buick - just nende vahel saab mõnusalt kuude viisi valida, enne kui konkreetse ja tõesti parima margi ja mudeli peale pidama jääda. Kampaania nimega „Satisfaction Guarantee" hakkab klientide rahulolu tagama esmaspäevast. Programm lõppeb novembri kuuga.

Bravuuri täis GM lansseeris ka reklaami nimega „May the best car win!", kus väidetakse, et GMi toodangule on vastast leida raske. Julge samm meelitab kindlasti terve parve uusi kliente, kes seni end ebamugavalt on tundnud. Nüüd näevad nad, et General Motors on endas kindlam kui kunagi varem ning ega keegi reaalselt oma autosid vast tagastama ka ei hakka. Vähemalt mitte massiliselt.

Reklaamis jalutab GMi uus peamees Ed Whitacre sundimatult ettevõtte salajases disainikeskuses tulevaste ideeautode ja eelseeriatoodete vahel ringi. Keskkonnas, kuhu kedagi mitte kunagi ühegi kaameraga sisse lasta pole tavaks, viskab Whitacre tulevastele klientidele kinda. 60-päevane raha-tagasi-garantii kehtib 2009. ja 2010. a. mudelitele ning liisinguautod selle alla ei käi.