Audi lipulaevaks olev mudel on konstruktsioonilt paralleel-hübriid. Modifitseeritud 2.0 TFSI
mootor arendab võimsust 155 kW ja saavutab pöördemomendi 350 Nm (vahemikus 1500–
4200 p/min.) Sisepõlemismootor töötab koos elektrimootoriga, mis arendab võimsust 40
kW ja pöördemomenti 210 Nm.

Elektrimootor on paigaldatud kaheksakäigulise tiptronic-käigukasti ette, kohta, kus
tavaliselt paikneb hüdrotrafo. Õlivannis töötav mitme kettaga sidur ühendab ja lahutab
elektrimootorit ja TFSI-mootorit. Sidur töötab kõigis olukordades ülitäpselt ja sujuvalt.
Äärmiselt mugav ja kiire lülitamisega hübriidkäigukast annab esiratastele pöördemomendi.
Käigukasti lai ülekandevahemik aitab kaasa Audi A8 hübriidi efektiivsusele.

Lühiajaline väljundvõimsus 180 kW ja väljund-pöördemoment 480 Nm tagavad äärmiselt
dünaamilise jõudluse. Audi A8 hübriid saavutab paigaltstardist kiiruse 100 km/h 7,7
sekundiga, tema tippkiirus on 235 km/h. Audi A8 kütusekulu jääb EL tsükli järgi alla 6,4
liitri/100 km ja CO2 emissioon alla 148 g/km.

Vaata videotestist, milline on tavalise, ainult sisepõlemismootoriga Audi A8, millisega liigub ringi ka vabariigi peaminister Andrus Ansip!

Audi A8 hübriid suudab vaid oma elektrimootori jõul saavutada kiiruse kuni 100 km/h või
läbida kuni kolm kilomeetrit püsiva kiirusega 60 km/h. See võimaldab juhil valida kolme
režiimi vahel: EV-karakteristikuga skeem annab eelisõiguse elektriajamile, samal ajal kui Drežiim
kontrollib tõhusalt nii mootorit kui elektrimootorit. S-režiim ja tiptronic-lülitus on
mõeldud sportliku sõiduviisi jaoks. Hübriidsedaanil on viis töörežiimi: töötades vaid TFSImootoriga,
vaid elektrimootoriga või hübriidrežiimil. Võimalikud ka rekupereerimine ja
lisatõuge (ingl.keeles boost). Juht saab töörežiimidest detailse ülevaate kahelt ekraanilt.

36,7 kilogrammi kaaluv liitium-ioonaku asub pakiruumi juures turvalises piirkonnas. Aku
annab 1,3 kWh nimienergiat ja kuni 40 kW võimsust. Sõltuvalt vajadusest kasutatakse aku
õhkjahutuseks kahte erinevat meetodit: auto salongi õhku kasutades või automaatse
konditsioneerimissüsteemiga ühendatud spetsiaalset jahutusahelat. Nii hoitakse aku
temperatuuri vahemikus, mis on vajalik aku täispotentsiaalil püsimiseks. Elektrimootor ning elektrimootori ja aku vahel juhtseadmena toimiv kompaktne võimsuselektroonika on
vesijahutusega.

Visuaalselt iseloomustavad Audi A8 hübriidi peened detailid. Kümne kodaraga 18-
(standardvarustuses) või 19-tollised kergsulamist valuveljed meenutavad turbiinilabasid.
Kerel on hübriidmudeli märgised, eksklusiivse välisvärvina on saadaval Arctic Silver metallikvärv,
kolme tsooniga automaatne õhukonditsioneer, LED-esituled ja BOSE-audiosüsteem
kuuluvad standardvarustuse juurde.

Audi kaubamärk on tuntud oma võimekusega luua ülikergeid konstruktsioone - Audi A8
hübriid on üks kergemaid sedaane oma kategoorias. Selle auto ASF (Audi Space Frame) kere
on üleni valmistatud alumiiniumist, samas on B-postid kuumvormitud ülikõrgtugevast
terasest. Audi A8 kere kaal on vaid 231 kilogrammi, see on umbes 40 protsenti kergem kui
see oleks teraskonstruktsiooni korral.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!