Uuenenud Volkswagen Tiguan jõudis Eestisse

 (18)
Uuenenud Volkswagen Tiguan jõudis Eestisse
VW

Uuenenud Volkswagen Tiguan on jõudnud kohalikesse esindustesse. Kaubamärgi üks edukaimatest mudelitest on nüüd veel digitaalsem ning uuenenud multimeediasüsteemi ja juhtmevaba nutitelefoni ühendusega.

Esmakordselt on võimalik juurde valida ka Travel Assist juhiabisüsteem, mis võimaldab osaliselt autonoomsel režiimil sõita kiirusega kuni 210 km/h. Kuuekäigulise manuaalkäigukasti ja 1,5 liitrise bensiinimootoriga baasmudeli erihind Eestis on 23 500 eurot.

Tiguani paketivalik koosneb kolmest versioonist: „Life", „Elegance" ja „R-line". Baasmudeli (Life) standardvarustuses on 17-tollised Montana valuveljed, LED esituled kaugtulede automaatlülituse süsteemiga Light Assist, soojenduse ja nahkkattega multifunktsionaalne rool, premium-multifunktsionaalnäidik, otsasõidu eest hoiatav süsteem Front Assist koos autonoomse hädapidurdussüsteemiga, reahoidmisabiline Lane Assist, pikivaheregulaatoriga püsikiirushoidik ACC ning uus kaheksa kõlariga teabe - ja meelelahutussüsteem MIB3.

„Elegance" ja „R-line" paketid sisaldavad standardvarustuses nii lisafunktsioone kui ka abi- ja mugavussüsteeme, millega anda Tiguanile kas elegantne (Elegance) või sportlikum välimus (R-Line). Uued valikuliselt saadaval olevad abisüsteemid, nagu näiteks Travel Assist (R-line'i puhul standardvarustuses), võimaldavad sõidukil osaliselt üle võtta roolimise, pidurdamise ja kiirendamise kiirustel 0 km/h kuni 210 km/h. Tiguani saab täiendada ka arvukate lisavarustustega, nagu näiteks elektrilise panoraamkatuseluugi, haakekonksu või IQ.LIGHT LED-esituledega.

Võimalik on valida 1,5 liitrise bensiinimootori võimsusega 110 kW (150 hj) ja 2,0 liitrise diiselmootori võimsusega 110 kW (150 hj) vahel. Mõlemad mootorid on saadaval nii 6-käigulise manuaalkäigukasti kui ka 7-käigulise topeltsiduriga automaatkäigukastiga. Uue aasta alguses lisanduvad valikusse ka 2,0 liitrine bensiinimootor võimsusega 140 kW (190 hj) või 180 kW (245 hj) ning eHybrid ehk pistikhübriid. Nii diisel- kui ka bensiinimootoriga sõidukit saab ka nelikveolisena.

Tiguani diiselmootorid on varustatud kahe järjestikuse topeltdoseerimisega SCR-katalüsaatoriga, millest igaühel on oma AdBlue sissepritsepihusti. See võimaldab kahekordse doseerimise protsessi, mis annab eelmise mudeliga võrreldes märkimisväärselt väiksema lämmastikoksiidide (NOx) emissiooni. Kõik uued bensiini- ja diiselmootoriga Tiguani mudelid vastavad Euro 6d heitmenormide nõuetele. Lisaks on kõik nii bensiini- kui ka diiselmootoriga mudelid varustatud tahmafiltriga.

Uuel aastal valikusse lisanduv Tiguani eHybrid ehk pistikhübriid suudab ühe laadimisega läbida umbes 50 km (WLTP). Hübriidrežiimis toetab elektrimootor kiirenduse ajal turbo ja otsesissepritsega bensiinimootorit.

Uuenenud Tiguani omanikud saavad auto ostmisel autotootja poolt kaasa viie aasta pikkuse või 100 000 km läbisõidu tehasegarantii.

Tiguan on alates 2007. aastast olnud oluline mudel Volkswageni tootevalikus ning seda on praeguseks toodetud üle kuue miljoni. Kompaktsest linnamaasturist sai selle algusaastatel kiiresti Volkswageni edukaim mudel.

„Teise generatsiooni Tiguan toodi turule 2017. aastal ning seni on seda Baltikumis müüdud üle 6000 mudeli," kommenteeris Volkswageni brändijuht Justas Nekrošius.