Uuenenud Toyota C-HR: rafineeritum, ent jätkuvalt isikupärane

 (10)
Uuenenud Toyota C-HR: rafineeritum, ent jätkuvalt isikupärane
Toyota

Kui Toyota C-HR 2016. aastal tootmisse jõudis, tõi see endaga sõõmu värsket õhku ja uue termini “sportlik kupee-krossover”. Kolm aastat on C-HR edukat müüki teinud, ja käes on aeg värskendusteks. Lena Murd käis uuenenud C-HR-iga Portugalis sõitmas.

Alles see oli, kui Toyota C-HR oma kontseptautoliku välimusega krossoverite seltskonda raputas. Tegelikult on sellest kolm aastat möödas, siis oli aastanumbriks 2016.

Kaks aastat varem Pariisi autonäitusel demonstreeritud ideeauto välimuses tehti vaid minimaalseid muudatusi, sest Akio Toyoda oli otsustanud – aitab igavatest autodest.

Otsust saatis edu: Toyota C-HR (Coupé – High Rider) on seni leidnud Euroopas juba enam kui 400 000 ostjat. Ja 43% ostjatest tunnistab, et valiku põhjuseks on disain.

Ümber sai lükatud ka ettekuulutus, et nii julge disain kiiresti aegub. Praeguseks on “originaal” juba kolm aastat vana, kuid mudeliuuenduse ehk autokeeles facelifti läbinud C-HR välimuses tehti vaid kergeid kosmeetilisi kohendusi.

Uuendusi tehes peeti silmas, et tulemuseks oleks endiselt eksimatult äratuntav, selgete kujundusjoontega C-HR, ent elegantsem, dünaamilisem ja võimekam.

Rafineeritud, ent isikupärane

Siin ta ongi – värskem, ent endiselt isikupärane. Disain on saanud veidi rafineerituma lihvi, esivõre suuremaks, tulede paigutusega on saavutatud võimukam üldmulje.

Seotud lood:

Silmavaade sai teravam ja kavalam, esituled on nüüd leedelementidega ja moodustavad suunatuledega ühtse terviku.

C-HR tagatuled on endiselt esiletungivad, nüüd ühendab neid lisaks läikivmust viirg, mis autost laiema mulje loob, efektne tagadifuusor on tuttav juba originaalversioonilt.

Küljed on endiselt võimsalt vormitud ja ülimalt rõhutatud rattakoopad dekoreeritud mustade plastkaartega, muutmata on ka kõrge puusajoon.

C-HR ostja ei taha kohe kindlasti oma autoga müürilille rolli täita. Täiendava eneseväljendusvõimalusena on valikusse lisatud veel kolm kerevärvi (sinakashall, punane ja oranž), efekti maksimeerib kontrastne must katus.

Interjöör on varasemast nooblim. Armatuurlaua ja uksepaneelide kattematerjal on käe all meeldivalt pehme ja silmale kena vaadata.

Võimatu oleks aga mööda vaadata kõrge paigutusega 8” keskekraanist, mis võimaldab infolustiga ühendada nutitelefoni – kauaoodatud Apple CarPlay ja Android Auto on nüüd olemas.

Lugu jätkub koos piltidega SIIN