• Erinevused eelkäijaga vaevuhoomatavad
• Valikus lõpuks ometi ka diisel-automaat
• Hind alates 28 490 eurost

Ühtlasi olgu öeldud, et kuigi testsõit toimus Outbackiga, kehtib lõviosa järgnevast ka uuenenud Legacy kohta. Erinevused välisdisainis on jätkuvalt marginaalsed, vahe tuleb sisse kliirensis (150 mm vs. 200 mm) ja baasjõuallikas, milleks Legacy puhul on 2liitrine bensiinimootor. Outbacki mudelirida stardib ainult automaatkäigukastiga ühilduva 2,5liitrisega.

Eriti põgusad muudatused

Väliselt on värskendatud Outbacki uuendused jäänud tagasihoidlikeks. Enim tähelepanu pälvib pisut suurem ja kandilisem iluvõre, mis muidu pehmevõitu “näo” veidi kurjemaks peab muutma. Esimesed udutuled tehti silmatorkavamaks ning kaitseraudki on uus. Erinevalt Foresterist pole diisel-Outbacki kapotilt kadunud turbo õhuvõtukühm.

Tagantpoolt te uut masinat vanast eristada ei suuda ning küljeltki tunnevad teadjamad facelifti ära vaid teistmoodi velgede järgi.

Salongis hakkab esimesena silma hõbedaste harjatud alumiiniumikarva detailide asendumine mustadega. Tulemus sai kahtlemata soliidsem, kuid näiteks tumeda sisuga autos jääb nüüd selgelt särtsakusest puudu.

Muudetud ilme said ka raadio ning näidikuplokk, viimane mõjub sealjuures eelkäijast palju värskemana. Pimedas helgib osutite punane värv efektselt “kellade” läikservadelt ning värviline infoekraan sobib pilti samuti suurepäraselt.

Küll aga jäi arusaamatuks sellesama ekraani otstarve sõidu ajal. Püsikiirushoidjat kasutades kuvatakse sinna küll valitud kiiruse digitaalnäit, kuid sellega sisuliselt asi piirdubki. Hetkelist ja keskmist kütusekulu ning võimalikku sõiduraadiust tuleb endiselt uudistada armatuurlaua ülaservas paiknevalt ekraaniribalt, infot seejuures ebamugavalt näidikuplokis asuva nupu abil vahetades.