• Mudelivärskenduse saanud i20 nüüd müügil • Uus kolmesilindriline diisel – 99 g/km
• Rikkalik varustus

Auto on uuenenud nii väljast – saavutamaks paremat kokkusobivust firma disainikeelega – kui seest. Uuendatud i20 mootorivalikusse kuulub kaks otto- ja kaks diiselmootorit, uudiseks on 1,1-liitrine kolmesilindriline diisel.

Ottomootoritest arendab 1,2-liitrine 85 ning 1,4-liitrine 100 hobujõudu, keskmiseks kütusekuluks vastavalt 4,9 ja 5,2 l/100 km. Suurema mootori juurde saab valida automaatkäigukasti, mis tõstab kütusekulu 6 liitrini 100 km kohta.

Kolmesilindriline 1,1 CRDi annab 75 hobujõudu ning komplekteeritakse kuuekäigulise käsikäigukastiga. Viimane aitab saavutada kütusekulu 3,8 l/100 km, millele vastab CO2 pääst 99 g/km. Suurema, 1,4-liitrine CRDi-diisli võimsus on 90 hj ja kütusekulu 4,1 l/100 km.

Varustustasemeid on kaks: Classic ja Comfort, kusjuures näiteks ESP, kliimaseade ning MP3-CD-raadio kuuluvad iga i20 põhivarustusse. Viieaastane garantii samuti.

Türgis toodetava Hyundai i20 hinnad algavad 11 490 eurost.