• Uus 3-liitrine turbomootor
• Värskendatud veermik ja varustus
• Hind alates 97 200 eurost

Kindlasti peitub põhjus ka selles, et Porsche tõi välja vaid olemasoleva toote värskenduse – endiselt on tegemist mudelipõlvkonnaga 991 (911 on üldine kommertsnimetus), aga lõppu saab nüüd kirjutada rooma numbritega II.

Kerge värskendus

Nagu öeldud, ei jää väljast esmapilgul silma ühtki olulist muudatust. Lähemal uurimisel selgub siiski, et näiteks mootorikatte õhuavad ja neid katvad tumedad ribid on eelkäijast erinevad, tagatulede disain sai imepisut teistsugune ja loomulikult saab uudis uhkeldada erinevate veljeversioonidega.

Lisaks evib 911 nüüd ka suurematelt margikaaslastelt tuttavaid ruudukujulisi neljapunkti leed-päevatulesid. Aga sellega suures plaanis asi piirdubki.

Sees on suurimaks uuenduseks infolustiseadme PCM järgmine põlvkond, mis saab standardiks kõikidel 911-del, varustustasemest hoolimata. Euroopa kaardiga naviseade, 64 Gb SSD kõvaketas, 2 SD kaardipesa, Apple CarPlay jt. on vaid osa 7-tollise puutekraaniga juhitava süsteemi omadustest.

Väiksem mootor, rohkem jõudu

Uue põlvkonna Porsche suurim uuendus peitub kahtlemata hoopis (taga)kapoti all. Nüüdsest tulevad nii Carrera kui ka Carrera S 3-liitrise mootoriga, mille kärbitud töömahtu aitavad kompenseerida 2 turbot jõuallika eri külgedel (endiselt ju bokser!).
Loe pikemalt WhatCar?-ist