Uue põlvkonna sportsedaan Lexus GS on Eestis!

 (13)
Uue põlvkonna sportsedaan Lexus GS on Eestis!
Delfi Pilt

Eelmisel aastal avalikkuse ette toodud uue põlvkonna sportsedaan Lexus GS on jõudnud Baltikumi edasimüüjate salongidesse, ainuüksi eeltellimusega on müüdud 35 uut mudelit. Uus GS avab Lexuse disainifilosoofia uue suuna, mis väljendub sportlikumas külgprofiilis, unikaalses esiosa kujunduses ja luksuslikus interjööris.

Uuendatud täishübriidtehnoloogia vähendab aga märkimisväärselt sõiduki kütusekulu ja CO2 emissiooni.

Esimese välise uuendusena jääb silma julge disainiga liivakella meenutav iluvõre. Uudsete lahenduste seas on ka tagarataste dünaamiline pööramine ja uue põlvkonna Lexuse hübriidajam, mis vähendab kütusekulu ja heitmeid enam kui 20%.

Uutmoodi julge, ent elegantse disaini kõrval on uus Lexus GS ka avaram ja turvalisem. Lisaks on tähelepanu pööratud innovaatilistele tehnoloogiatele ja märgatavalt sportlikumale sõiduelamusele. Täiustatud on nii juhitavust, pidureid, vedrustust kui ka võimalust reguleerida isteasend sõitjale sobivaks.

GS-seeria toob turule rea uuendusi nagu näiteks bi-LED-esituled, mille tehnoloogia tagab erakordse valgustuse, säästab energiat ja on loodud kestma terve sõiduki kasutusea. Sõiduki salongist leiab siiani maailma kõige laiema, 12,3-tollise multifunktsionaalse multimeediaekraani. Kaasaegsete võimalustega kuvar võimaldab juhil ja kaassõitjal Remote Touch juhtseadme abil kasutada erinevaid ekraane ja näidikuid. Standardvarustusse kuulub ka sõidurežiimi valiku nupp, mis võimaldab juhil kohandada jõuülekande seadistusi, muutes juhtimis-, mootori- ja šassiiseadeid.

Delfi Pilt

Uue GS-i mootoriivalikus on kaks versiooni – 2,5-liitrine V6 bensiinimootor ja uus Lexuse hübriidajam. Uuel hübriidajamiga Lexus GS 450h-l on muljetavaldavad 343 hobujõudu ning nullist sajani kiirendab see vaid 5,9 sekundiga, tarbides samal ajal kütust keskmiselt vaid 6,0 l/100 km. Mudelil GS 250 on uus 2,5-liitrine ülimalt sujuv V6 bensiinimootor, mille tippkiirus on 230 km/h. Samuti on mootorit spetsiaalselt kohandatud, et selle akustika meenutaks Lexuse sportmudeleid IS-F’i ja LF-A’d.

Lexus GSi tootmine algas Jaapanis ja Ameerikas juba selle aasta alguses. Juba ainuüksi jaanuaris ja veebruaris müüdi Jaapanis ligi 4000 GSi mudelit, mis ületas prognoosid kümnekordselt. Häid müügitulemusi ja ülemaailmset positiivset tähelepanu silmas pidades on Lexus varunud ka piiratud arv uusi sportsedaane Baltikumi tsentraallattu, et võimaldada klientidele ühe-kahe nädalast „võtmed kätte“ tarnet.


Mudel GS 450h                            GS 250
Mootor 3.5 V6 Dual VVT-i              2.5 V6 Dual VVT-i
Hobujõud 343/252                        209/154
Kütusekulu (l/100 km) 6,0              8,9
Tippkiirus (km/h) 250                    230
Kiirendus (0-100 km/h) 5,9 s          8,6 s
Emissioonitase (g/km) 139            207

Lexus GS-i hinnad alates (€) (koos km)
57 480 / 44 900

*Lisanduvad kohalikud maksud (nt müügimaks)

Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!