Uue Peugeot’ga saab kaasa aasta jagu hamburgereid
KW Bruun Baltic müügi- ja turundusjuhi Rasmus Tali sõnul „on kampaania eesmärk näidata, et kvaliteetne tarbesõiduk ei pea tingimata olema kallis, vaid korraliku sõiduki igapäevane liisingukulu võib olla võrreldav suisa sooja võileiva hinnaga.“ Kuna tarbesõidukites sõitev seltskond tarbib niikuinii peamiselt kiirsöögikohtade teenuseid, ei ole siin ka ebatervislikkuse momenti.
„GPS-seade on igale kaubikujuhile asendamatu abivahend asukoha ja optimaalseima teekonna leidmisel ning kiirsöögirestorani kinkekaart võimaldab kaubikujuhil oma pingelise päeva jooksul kiirelt ja mugavalt einestada. Seepärast otsustasime oma kampaanias nimetatud kingitused igale kaubikuostjale tasuta kauba peale anda,“ lisas Tali.
Kampaania raames on näiteks väikseima Peugeot’ tarbesõiduki Bipperi liisingumakse kõigest alates 63 krooni päevas, Partner maksab 73 krooni päevas ning Boxer tuleb ustavalt tööle 117 krooni eest päevas. Sõltumata sellest, millise kaubiku ostja valib, annab Peugeot kauba peale tasuta GPS-seadme TOMTOM ja Hesburgeri kinkekaardi väärtusega 3000 krooni. Täiendavalt kuulub tehingu hulka 5-aastane ja 200 000 km läbisõidupiiranguga Driveline garantii koos Peugeot Assistance 24h autoabi teenusega.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!