Tootmisküpset autot on oodata kevadel Genfis, kuid ilmselgelt ei ole suuremat sorti muudatusi tema välimuses enam oodata, vahendab WHATCAR?

Kindlust selle kohta annab tõsiasi, et nii nagu on Pariisis esitletav HR-V sisuliselt üks-ühele sarnane Jaapanis müüdava Vezeliga, on ka Euroopa Jazz sisuliselt sama mis Jaapanis ja Ameerikas müüdav Fit. Seda eeskätt välimuselt ja sisekujunduselt, tehnilistes nüanssides mõningaid erinevusi kahtlemata on.

Võrreldes eelmise mudeliga on uus Jazz välismõõtmetelt pisut kosunud. Ta on 15 mm pikem ja ka telgede vahe on 30 mm võrra pikenenud. Tänu sellele on tema sisemus veelgi ruumikam kui seni.

Honda kolmanda põlvkonna Euroopa Jazz ehitatakse ettevõtte ülemaailmsele kompaktplatvormile. Autol saab olema keskasetusega kütusepaak nagu olemasoleval mudelil, Civicul ja samuti Pariisis kontseptina esitletaval HR-V-l.

Samuti on uuel Jazzil istmete kokkupakendamise süsteem Honda Magic Seats ja parandatud vedrustust. Uue Earth Dreams 1,3-liitrise i-VTEC bensiinimootoriga on ühendatud kas kuuekäiguline käsikäigukast (vahetab välja senise viiekäigulise versiooni) või CVT-käigukast.

Tõenäoliselt vahetab uus 1,3-liitrine välja praeguse 1,4-liitrise jõuallika ning ilmselt lisanduvad mudelivalikusse ka uus 3-silindriline ja 1-liitrine turbomootor. Kuid täpsemad tehnilised üksikasjad selguvad Pariisis Honda pressikonverentsil 2. oktoobril.

Et tegemist on Hondal taas igati õnnestunud autoga, tõestab fakt, et Fit on tänavu esimesel poolaastal Jaapani müügitabelis teisel kohal, jäädes napilt alla vaid Toyota Aquale ning tema müük on võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvanud tervelt 68,7%.

Samal ajal nii Aqual kui ka kolmandal kohal oleval Toyota Priusel on see langenud.

Ehkki ametlikult ei ole Honda oma Euroopa versioonist rohkem pilte avaldanud, kui vaid kaks välisvaadet, siis USA versiooni sisemusest on pildid täiesti olemas ning eeldada võib, et suures plaanis siin midagi muutumas ei ole.