Ainuüksi Chrysleril on tegelikult tarvis järgmise aastani vastu pidamiseks 11 miljardit. Ford on nüüd teatanud aga, et kui teistest kahest kumbki ära ei kuku, pole temale riiklikku laenu ehk tarviski.

Valges majas elutsev Bush ja demokraadid jõudsid reede hilisõhtul kokkuleppele, et see 15 miljardit võetakse 25-miljardilisest potist, mis oli esialgu mõeldud autotootjate abistamiseks nende sortimendi keskkonnasäästlikumaks ja rohelisemaks muutmisel. See raha ei tule seega selle 700 miljardi hulgast, mis on mõeldud üldiseks toeks finantsinstitutsioonidele.

Demokraatide eeskõneleja Nancy Pelosi oli sellise kokkuleppega nõus vaid tingimusel, et see 15 miljardit juba mõne nädala jooksul kusagilt kokku korjatakse ning auk autonduse roheliseks aitamise fondis lapitakse. Asi otsustatakse senatis ja esindajatekojas ära homme ehk teisipäeval.

Kõige halvemas olukorras näib viimaste uudiste kohaselt olevat Chrysler, kus on kujunemas juba omamoodi kaos. Nimelt otsustas tervelt veerand töötajaist lahkuda uppuvalt laevalt veel enne kui see päris vee all on ning seetõttu olevat Chrysleris koguni tööjõupuudus, asjad laokil ja pooleli ning olemasolevad töötajad totaalselt ülekoormatud, teatab Dow Jones News Service. Allhankijaile makstakse samas seni veel õigeaegselt ja nende poolt pole veel suuremat nurinat kurta olnud.