Universaalkerega Renault Talisman: justkui ratastel telefon

 (18)
Universaalkerega Renault Talisman: justkui ratastel telefon
whatcar.ee

Ma olen sellel suvel kukkunud vaid korra ja ka siis ei löönud ma pead ära, ehkki pealkirja vaadates võiks väita vastupidist. Universaalkerega Renault Talisman meenutab mulle oma olemuselt mõnda tänast nutitelefoni, mis üritab sind rabada järjest vingema graafika ja põnevamate funktsioonidega, ent helistamine ise – ehk telefoni olulisim funktsioon – on vaid üks “mumm” paljude teiste äppide seas ning kipub vägisi teiste varju jääma...

Pildigalerii WhatCar?-is

• Varustusele panustav ruumikas pereauto
• Suurima mootori töömaht on 1,6 liitrit
• Odavaim universaal maksab 23 690 eurot

Talismaniga on samamoodi – see panustab omanäolisele kujundusele, varustusele ja ruumikusele, kuid sõidurõõmu pakkuvad omadused pole autos esikohal ning dünaamika asemel üritatakse teie tähelepanu köita hoopis telefoni taustapildi vahetamisele sarnanevate personaliseerimisvõtetega – näiteks digitaalse näidikutepaneeli tarvis on välja pakkuda viis eri kujundust koos erinevate taustavärvidega. Telefoniga seonduvat muljet süvendab ka asjaolu, et Lõuna-Korea turul on auto mudelinimeks Renault Samsung SM6 ja kuigi Samsung tegeleb tänapäeval ka miljoni muu asjaga, seostub antud hiiu tegevus minu jaoks esmalt just nutitelefonide ja teleritega.

Seotud lood:

Strateegilistest mõõtudest

Universaalkerega Talismani põhikonkurentideks on meie oludes VW Passat Variant ja sellega samale platvormile ehitatud Škoda Superb Combi. 4865 mm pikk Talisman on viimasest pikkuses 9 mm üle, kuid telgede vahe osas tuleb tal 32 millimeetriga alla vanduda. Mis ei tähenda seda, et Renault’ tagaistmel vaevaks teid ruumipuudus – ei, pigem vastupidi, sest põlveruum teeks au ka esindusautodele ja pikka kasvu reisijaid ei ahista tagapingil ka sedaani tagaistmete kohal langema hakkav katusejoon. Ruumi jagub nii esi- kui ka tagaistmetel uhkelt ja kui ruumikuse osas üldse millegi üle nuriseda, siis võiks ehk keskkonsool olla pisut kitsam.
Loe edasi siit

whatcar.ee

.