Grupp teadlasi, insenere ja purjetajaid on võtnud vastu otsuse, et ümber maakerale on küll kõvasti tiire peale tehtud, ent mitte sellise 30-meetrise 60-tonnise solaarjahiga, mis ammutab tänu 470 ruutmeetrisele päikesepaneelide pinnale energiat üksi ja ainult päikesepaistest. Projekti rahastab energia taaskasutamisega tegelev Šveitsi firma Rivendell Holding AG, et näidata päikeseenergia reaalselt toimivat kohta laevanduses.

Mõni aeg tagasi teatati päikesepatareisid kasutava lennukikese lennust läbi Euroopa. Kuigi laevad peavad leppima maailmavete pinnal liikumisega, pole seal ka just päikeselõõsast puudus. Plaanis on võtta maa vöökoht ära 120 päevaga, liikudes keskmise kiirusega 10 sõlme, mis tagatakse siis, kui ka laeva katusele kokku volditud päikesepaneelide osa on tiibadena laiali löödud.

Kui see retk õnnestub, saab alusest nimega Planet Solar esimene päikeseenergial töötav elektrilaev, mis ümber maailma sõitnud. Seni on jõutud 29 päevaga üle Atlandi ookeani ning väiksemaid solaarseid huvialuseid on päris palju kasutusel kõikvõimalikel järvedel. Planet Solaril on rekordini veel pikk tee - täpsemalt veidi üle 40 000 km.
Pardal võtavad koha sisse kapten Raphael Domjan ja tüürimees Gerard d'Aboville, ent lühikeseks ekskursiooniks mahub katamaraani suisa kuni 50 inimest. Täpne trajektoor on veel paika panemata, ent enam-vähem on see ikka teada: alustatakse Prantsusmaalt Marseilles'ist, ületatakse Altandi ookean, läbitakse Panama kanal, et jätta selja taha ka Vaikne ookean. Seejärel siirdutakse lõunasse läbi Lõuna-Hiina mere India ookeanisse, kus ootab juba Punane meri ja Suessi kanal.