Tulevased sõidukiomanikud peaksid sõiduki ostmisel pöörama rohkem tähelepanu sõiduki tehnilisele seisukorrale ja mitte nii väga sõiduki odomeetri näidule. Sõidukite keskmise odomeetri näidu graafikult selgub, et justkui oleks ühel osal sõidukitest odomeetri näit ajas koguni langenud. Omamoodi trendiks on 2008. aastal esmaregistreeritud, seega kolme aasta vanused sõidukid, millede läbisõit ei taha kuidagi 100 000 km piiri ületada, teatas
.

Võrreldes teiste riikidega on Eestis tehnonõuetele vastavuse kontrolli mitteläbimise protsent oluliselt erinev. Kui Soomes ei pääse kontrollist esimese korraga läbi ligikaudu 25% sõidukitest ning Saksamaal 18%, siis Eestis ei läbi kontrolli esimese korraga vaid ligikaudu 8% sõidukitest.

Enim levinud puuduseks tehnoülevaatusel on sõiduki puudulik lisavarustus (puudub ohukolmnurk, tõkiskingad või tulekustuti). Teine koht avastatud vigade edetabelis kuulub piduritega seotud puudustele. 20st enim levinud veagrupist olid seitse seotud valgustusseadmetega. Sarnane trend oli ka 2009. ja 2008. aastal. Seega tuleks enne tehnoülevaatusele suundumist kindlasti üle kontrollida sõiduki tulede seisukord ja töötamine.

Soovitav on sõidukiga ülevaatusele pöördumist mitte jätta kuu viimastele päevadele. Maanteeamet tuletab meelde, et sõiduautot võib tehnoülevaatusele esitada juba kolm kuud enne määratud tähtaega ning uut perioodi hakatakse arvestama sellele vaatamata sõiduki registreerimisnumbrist tuletatud ajast.

Kuu esimesel ja viimastel päevadel külastab ülevaatuspunkte 200 — 900 sõidukit rohkem kui ülejäänud päevadel. Seega võib ühe punkti järjekord päevas pikeneda ligikaudu 9 sõiduki võrra (ajaliselt ühe sõiduauto ülevaatus võib kesta kuni 30 minutit).