Üksi Polo pole Volkswageni armust veel nii kiire olnud!
Polo disain on ontlik, ent GTI seades tõusevad selle peidus teravused silmnähtavalt esile. 178 hj arendab turbo- ja ülelaadimisega 1,4-liitrine neljasilindriline ning kahe siduriga DSG automaatkastis on 7 käiku, mida saab vahetada ka rooli taga asuvate labadega. Augustis Euroopa turule jõudev taskuraketike astub avalikkuse ette õige pea Genfi autonäitusel.
See 250 Nm väändega 1,4-liitrine on sama, mis kasutusel Seat Ibiza Coupe’l ning istutatakse ka Škoda Fabia vRS’i kapoti alla. Õigupoolest on see tõenäoliselt terve VW Grupi kõige parem leiutis üldse. 100 km/h saabub Polo GTI’l selle abiga umbes 7 sekundiga. Tippkiiruseks teatatakse ca. 225 km/h. Need kõlavad aga juba küll nagu mõned head aastad tagasi ringi vuranud Golf GTI’de endi näitajad ning ükski polo Pole veel nii väle olnud.
Piiratud libisega diferentsiaali autoke ei saa, ent selle stabiilsusprogramm XDS olevat võimeline puudujääki elektrooniliselt matkima. 15 mm madalamale toodud Polo GTI vedrustus on jäigem, veljed 17-tollised ja ümarate aukudega, tagumiku vasaku serva all helgib kaks väljalasketoru. Salongki on saanud GTI’likult ruudulise tekstiiliga ehitud sportliku sisu ning rool on koguni lameda põhjaga.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!