Vanagi Sorento on päris hea linnamaastur, mis saab ka päris maastikul päris hästi hakkama. Tõsi - selle salongi viimistlus ja iseäranis materjalivalik oli hea auto kohta piinlik. Kuu aja pärast Frankfurdi autonäitusel esitletav uudismudel pöörab uue lehekülje nii salongi kui välimuse osas.

7-kohaline auto on 4,7 m pikk ning seega senisest samm ruumikam. Mootorivalikus on neljasilindriline 2,2-liitrine 197 hj diisel, mil suisa 421 Nm väänet. Käigukastid on kuuekäigulised, olgu siis tegu manuaali või automaadiga.

Kia kinnitab, et vaatamata sellele, et auto vedrustus on nüüd mugavam ning kere suurem, pole Sorento maastikusõiduomadused grammigi halvenenud. Kia Motors Europe'i marketingipea Panu Vainamo märkis, et auto on eelkäijast 215 kg kergem, kuna nüüd on tegemist kandekerega, mitte raamile ehitatud traditsioonilise lahendusega. Nii et millised need maastikuomadused siis tegelikkuses on, saab näha alles reaalselt rooli keerates.