Kus häda kõige suurem, seal küsimuste ja vastuste sotsiaalmeedisait Quora kõige lähem! Üks kogemustega mees, kes omanud Lamborghini mudeleid Gallardo (2008) ja Huracan (2015), otsustas seal põhjaliku ülevaate anda.

Esiteks tehnilisest poolest. Mõlemad tema Lamborghinid olid V10 mootoriga. "Seda on kohe tunda! Tootja poolt on mõistlik logol härga kasutada, sest see tõesti kõlab nagu laupäeva hommikul vara äratatud vihane härg, kui autole süüdet annad."

Mis veel? "Itaallassed tahavad, et asjades oleks hinge, ja "lambodes" on seda kõvasti, kui võrrelda teiste eksootiliste ja kalliste autodega, mida omanud olen. Sa tunned selle roolis end tõeliselt elus. Sa tunned sellega sõitmist lausa oma sisikonnas.

See on vali ja sa tunned mootorit konte läbi väristamas, kui käiku vahetad või madalama käigu sisse paned. Iga sõit on kogemus omaette ja pani mind laialt naeratama!"

Maksumus

"On levinud valearvamus, et Lamborghinit on kallis pidada ja selline auto pole usaldusväärne. Aga 2005. aasta või uuemad mudelid on kõvasti etemad vanematest.

Kui sakslased firma ära ostsid ja hakkasid neile omi juppe jagama, muutus auto nii seest kui ka väljast oluliselt paremaks. Gallardo on heas mõttes juba mõnusalt audilik."

Kuidas inimesed suhtuvad?

"See huvitab kõiki ilmselt enim – mis tunne on, kuidas teised inimesed reageerivad, jne. No selge on, et te saate palju tähelepanu. Mul pole kollast või rohelist või oranži Lamborghinit olnud, need saavad koguni rohkem.

Sõidu ajal võid kindel olla, et vähemalt mõned teevad pilti või videot (endal teine käsi oma auto roolil), mõned püüavad võidu sõita, sulle järele sõita, vahivad niisama, annavad signaali, näitavad üles tõstetud pöialt jne. See on vahel lausa ohtlik, sest inimesed peaksid ise juhtima, aga hoopis vahivad sinu autot."

Veel vähem privaatsust on auto kinni pidades. "Mult küsitakse siis tihti, et kui palju see maksis ja mis mu amet on. Või et mis on tippkiirus ja kas pilti tohib teha. Ma lasen neil pildistamiseks isegi autosse istuda."

Rahateema

"Aga ärge küsige hinna kohta. Guugeldage, kui tahate. Ja mis mõte on mu ameti kohta küsida? Kas te kavatsete siis kannal ümber pöörata ja hakata sama tegema? See on sama hea kui teiselt tema palga kohta küsida. Uskuge, te ei taha teada."

Õnneks harjub ka selliste küsimustega. "Nüüd ma lihtsalt vastan inimestele. 285 000 dollarit. Oled nüüd rahul? Kui auto meeldib, siis mida sa veel mu maja nähes ütleksid? Selles olukorras ei saagi üldse võita. Kui vastan, siis tekib ebamugav olukord, kui ei vasta, peetakse mind "lambot" roolivaks jobuks..."

Mis veel? "Inimesed kohtlevad sind autot nähes nagu kuulsust. Enamik ei tea, mis auto see selline on. Ega pole sellist lähedalt näinud. Poisid vanuses 8-18 pööravad päris ära. Tegin nende vanuses sama..."

Igapäevaselt

Bensiini läheb palju. "Keskmiselt vast 10 miili galloni kohta." (ca 23,52 liitrit sajale – L.J)

Kindlustus polegi nii hull. "Maksan 250 dollarit kuus (olen vanem kui 25-aastane, saan mitme auto omanikuna soodustust jne). Kõik kindlustusfirmad "lambosid" ei kindlustada. Progressiivsed teevad."

Politseinikud. "Ettevaatust nendega! "Lambo" roolis istuja lausa palub tee äärde tõmbamist. Teed midagi valesti, üheainsa asja, ja peavad kohe kinni. Sõidad stoppmärgi või kollase tule alt läbi, sõidad veidi lubatud kiiruspiirist üle. Kergem on Los Angelesis või Miamis, kus sellised autod on levinud.

Politsei on mind neli korda "lambo" roolis tee äärde tõmmanud. Ükskord oli see puhas ahistamine, ja mul tekkis hirm. Ma ei võta isegi õlut, kui "lamboga" sõidan. Pole seda riski vaja, et politseiga jama tuleb."

Igapäevaselt

Üldiselt pole kogemus hull olnud, pigem positiivne ja tore. Käin sellega autonäitustel. Viin naabrilapsi sõidule. Vastan bensiinijaamas kõikide inimeste küsimustele ja olen nii meeldiv kui suudan.

Mul on elus õnne olnud, nii et ma tunnen kohustust oma autot teistega jagada, kasvõi siis, kui võhivõõras astub toidupoes ligi ja soovib auto taustal selfit teha.

Jah, ma käin "lamboga" toidupoes ka. Jah, mõni toidukott mahub selle pagasiruumi ära küll."