Kõige lihtsam on tõsta üles krae või kasutada spetsiaalset klaasi või võrestikku selja taga, mis üle tuuleklaasi liikuva ning tagaistmete kohal keeriseid moodustava läbilõikava õhuvoo kinni võtab. Paljud tootjad pakuvad juba ka peatugedesse sisse ehitatud sooja õhu puhureid, mis kaela jaheda briisi eest kaitsevad.

Juuksed aga lehvivad sellele vaatamata maanteel ja linnaski ebamugavalt näo ette. Rääkimata taolise pideva sasimise katastroofilisest mõjust soengule. Mütsi peas hoida ei saa, kuna see teeb jällegi koleda mütsisoengu ning kipub ka peast ära lendama.

Stanfordi ja Münheni ülikooli insenerid/tudengid panid pead kokku ning leidsid taolisele probleemile üsna ootamatu lahenduse nimega OpenRoad. Idee on lihtne ja loogiline - esiklaasis on sisuliselt lihtsalt auk, mida mööda salongi pääsev tuulevoo kanalikene juhib küljelt ja puuduva katuse kohalt sõitjateruumi keerlema pressivad õhulained lihtsalt minema.

Kui taoline lahendus tootmisse juurutatakse, juhitakse õhuriba salongi keskele tõenäoliselt pigem auto esiotsast kui läbi barbaarse augu tuuleklaasis. Lisatud videos näib lahendus täiesti toimivat, nii et jääme ootama, kas see on parem viis probleemi seljatamiseks kui lihtsalt puhuri vastavalt kasutamine.