Sisuliselt on tegemist lihtsalt autodele optimeeritud Apple'i nutiseadmetest tuntud Face ID lahendusega. Tehniliselt võimaldaks lahendus ka siduda autosse mitu kasutajaprofiili, millel igaühel oleks erinevad seaded, vahendab Engadget. Kõige selle tarvis ei ole teha muud, kui lihtsalt oma nägu näidata. Näotuvastus toimiks nutitelefoni või mõne muu nutiseadme vahendusel, autol endal sisseehitatud sensorit näo sisse skaneerimiseks Apple'i patendi kohaselt ei ole.

Patent esitati juba 2017. aastal, kuid anti välja alles hiljuti. Vahepeal on Apple'i isesõitvate nutiautode arendustegevuses muutunud nii mõndagi - seega ei ole teada, kas tegu on projektiga, mille kallal ettevõte aktiivselt töötab või lihtsalt jäänukiga hetkel kõvasti tuure maha võtnud arendusprojektist.

Selle aasta alguses lasi Apple lahti üle 200 inimese, kes tegelesid aktiivselt projekt Titaniga. Just seda on siiani peetud Apple'i nutiauto arendusprojektiks. See aga ei tähenda, et töö targa auto kallal lõppenud on, ettevõte nokitseb jätkuvalt valdkonnas edasi, kuid lihtsalt tagasihoidlikumalt kui muidu.

Biomeetriliste võtmete suunas on liikumas ka klassikalised autotootjad, näiteks toob Hyundai juba selle aasta lõpus Hiinas müügile oma Santa Fe mudeli, mida saab avada sõrmejäljega. Antud lahenduse puhul pole aga nutiseadet vaja - sõrmejäljelugeja on ehitatud auto ukse käepideme ning mootorikäivitusnupu sisse.