Enamus pindadest on tõesti välja müüdud ning võib arvata, et Eesti Näituste rahakott on kenasti pungil, kuid midagi väga vapustavat sealt siiski ei leia. Sellest mis rohkem silma hakkas, siin väike ülevaade.

Publikule peaks kindlasti huvi pakkuma Peugeot boks, kus oli väljas kaks rallisimulaatorit, kus on võimalik oma sõbraga võidu kihutada. Et tunne õigem oleks, olid need tehtud poolikutesse 206 autodesse.

Chrysleri boksis oli väljas Dodge Viper GTS-R/T ringrajaversioon, mis pilku püüdis. Sisemusse kahjuks pilku heita ei saanud, kuid masin tundus esmapilgul täiesti ehe.

Viperi kõrval ilutses Chrysler Sebring Convertible, mis oli kindlasti näituse üks vingemaid kabriolette. Chrysleri viimase kümnendi disainid on olnud hämmastavalt stiilsed, kui need autod vaid veidi odavamad oleks…

Hard Top on moes ning eriti selline variant, mida saab kergesti eemaldada. Mercedese boksis on uus SL500, mille kõvakatus elektriliselt pagasiruumi lapitakse. Auto on elusuuruses veelgi ilusam, kui piltide pealt paistab.

Mercedes väljapaneku nurgas oli ka Erko Vallbaumi Estonia 26/9 vormel, millega ta eelmisel aastal Balti meistrivõistlustel teise koha saavutas. Veider vaid, et hiigelsuurele McLareni pildiga kardinale oli kirjutatud Motosport, mis viitab rohkem mootorratastele.

BMW stendis oli palju ilusaid masinaid. Z8 on teadagi selles hinnaklassis masin, et seda lihtsalt peab lähemalt uurima ning ega pettuda ei tulnud. Auto disain on veatu nii seest kui väljast.

Ülisuur spidomeeter lisab sisule värvi ja oma üllatuseks leidsin, et selle auto hind ei olegi päris kosmoses. 90 hobujõulise versiooni saab kätte 230 000-ga.


Uus seitse seeria on samuti vaatamist väärt. Uhkele välimusele ei jää ka sisu alla, nuppe on rohkem kui oskaks kasutada ja ilmselt poole auto kaalust täidavad juhtmed ning kõiksugu lisaseadmed. Muljet avaldasid ka elektrilised ukselukud, mis võimaldavad uksi kergelt ja vaikselt sulgeda.

Renault üllatas meeldivalt kahe erilise masinaga, millede disain oli segu viiekümnendatest ja tulevikust. Avantime on mahtuniversaali suurune, kuid samas kaheukseline Hard Top. Kui kujutada teda ette tänaval liikumas ühevärvilisena, plekkvelgedega ja plüüssisuga, ehk sellised kipuvad tavaliselt odavamad versioonid autodest olema, siis ei jääks temast ilmselt sama head muljet.

Seat esitles uut Ibizat, mis peaks müügile tulema alles augustis. Tagatuled olid trendikad, kuid esiosa ja üldmulje ei olnudki nii sportlik, kui vanemal vennal. Sisu disain oli samm edasi, kuid sportversiooni masinast annab veel mõnda aega oodata.

Veidi segaseks jäi uue Nissan Primera kampaania, kus plakatil oli kiri “Proovi uut Primerat enne juuni kuud,” või midagi sellesarnast, kuid pildil oli Mazda 6 auto. Juu see oli siis publiku tähelepanu köitmiseks.

Nissani esindajad teatasid, et neil pole selle kampaaniaga midagi pistmist. Tegu pidi olema just Mazda 6 reklaamiga. Tundub, et reklaamitegijad panid sel korral mööda…

Eriliste autode poolest oli väljas üks uhke tiibadega Cadillac ja mitmeid tuunitud masinaid. Hüüru Hot Rod klubi oli väljas vana Volgaga, millele oli aiste vahele visatu Opeli 3.0L R6 mootor ja sellele oli igaks juhuks lisatud NOS.

KG Knutssoni boksis seisis PT Cruiser, milles kõik võimalikud ja võimatud kohad olid stereot ning lisavarustust täis topitud.

Need olid eredaimad mälestused kolmetunnisest ringiratast jooksmisest ning lisaks neile oli veel loomulikult palju vaadata. Võibolla ootaks tänapäeval näitustelt just huvitavaid väljapanekuid ning vähem neid masinaid, mida igas autokaupluses suvalisel ajahetkel näha võib. Kuid eks see ole maitseasi ning teil on võimalus kommentaarides omapoolseid arvamusi tänavuse Motorexi kohta avaldada. Kes kavatseb näitusele piletiga minna, siis pangu valmis 120 krooni. Kes läeb kogu perega, see pangu valmis 250 krooni, siis saavad kaks täiskasvanut ja lapsed sisse.