Toyota Camry: soliidsusele ja ökonoomsusele orienteeritud äriklassi auto

 (21)
Toyota Camry: soliidsusele ja ökonoomsusele orienteeritud äriklassi auto
Toyota CamryFoto: Ylle Tampere

Uku Tampere sõitis kümme päeva uue hübriidse Toyota Camry sedaaniga. Keskmine kütusekulu 5,3 l 100 kilomeetri kohta on tulemus, mida on konkurentidel keeruline üle sõita. Auto on mugav, avar ja turvaline.

Toyota Camry kaheksanda põlvkonna esinduslik äriklassi sedaan on ökonoomne ning näeb suurepärane välja. Ühtlasi on masin mõistliku hinnaga.

Kuigi hübriidajamil võiks olla rohkem paindlikkust ja lisavarustuse nimekirja õieti polegi, on tervik õnnestunud, ja selle, mis vaja, sooritab Camry lihtsalt ja töökindlalt.

Proovisõiduauto oli meie regiooni kõrgeimas, Premium -varustuses. Kokku on neid siinmail üldse viis – Luxury, Luxury Plus, Luxury Business, Executive ja Premium. USA turul on erinevaid variante rohkem.

Toyota pakub just praegu laoautosid soodushinnaga ja seetõttu maksab Premium – varustuses Camry 35 900 eurot, tavahind on mõne tuhande euro võrra kõrgem.

Auto klassi ja mõõtmeid silmas pidades on hind igati mõistlik, aga soodsal hinnal on tegelikult ka põhjus – teiste sama klassi sõiduautodega võrreldes jääb eelkõige varustuse valikute pink natuke lühikeseks.

Hinnavahed erinevate madalama taseme ehk Luxury variantide vahel on väikesed, nende peamine erinevus seisneb valuvelje suuruses ja infolustis – maitse asi, millise valid.

Seotud lood:

Premium tasemel on varustuses lisaks Executive tasemele JBL 9-kõlariga audiosüsteem ja 3-tsooniline kliimaseade, esiklaasinäidik, raadio- ja kliimafunktsioonide juhtpaneel tagaistmel, tagumine päikesesirm ja elektriliselt kallutatavad taguistmete seljatoed, mida ei saa küll läbilaadimiseks alla klappida.

Ühest küljest on Camry varustuses kõik oluline juba niigi olemas, otseselt midagi juurde poleks vajagi. Teisest küljest aga näiteks panoraamkatust, elektrilist tagaluuki ja paljut muud teistel autodel harjumuspäraseks saanut ei ole üldse saada.

Ka kärukonksu ei saa Camry’le paigaldada, sest Toyota klassifitseerib selle äri- ja esindussõidukiks, ja käruga kusagil metsas lehtede vedamine ei sobi auto kuvandiga kokku.

Loe edasi ja vaata pilte SIIT