• Seest suurem kui arvata oskaks
  • Baasvarustuses kõik turvaliseks sõiduks vajalik
  • Sobib kahe lapsega perele, noorele, paarile, firmale…
  • Hind alates 17 990 eurost

Kumbki nimetatutest läheb fännijahile omas segmendis, seega ei pea ajakirjanik end poliitkorrektselt ribadeks laskma vaid saab kaunisti öelda, et igas suuruses maasturid ja kõikjalsõitjad rokivad end ostjate südamesse jämeda järjekindlusega.

CHR sealjuures on juba tõestanud oma sooneutraalsust – vahet tegemata näikse see hullutavat igatüht, kes jaapanlaste (see on tinglik, CHR valmimisel on osalenud rahvusvaheline inseneride ja loovisikute seltskond) läbikomponeeritud disaintoodet lähemalt näppima pääseb.

Eesti esmaesitlusel tõmmati proovisõidulaud poole tunniga lagedaks ning turvamehel tuli õues lahendada pisike vahejuhtum, kus üks kaasa ähvardas teist kolmanda maailmasõjaga, kui see talle demoautot kohe koju ei veereta. Kiirendasime oma seltskonnaga sammu, sest võõrast tüli silmjõllitada pole viisakas. Üks on selge, eestlased ei ole erand vaid tõsiseltvõetav CHR-fänniklubi.

MINU LUGU Küsimusele, milline on minu autoeelistus, vastan alati üsna ümaralt ja ühtmoodi: “Ma olen lihtne inimene, mulle meeldivad kõik silmapaistvad autod, millega saab päriselt sõita.” See vastus jätab üsna palju ruumi tõlgendamiseks, aga tõsi on, et ma hindan auto juures võimalust ise sõiduprotsessis osaleda, seda nautida ning sealjuures ka suhteliselt edevalt silma paista.

CHR vastab seatud tingimustele üsna ideaalilähedaselt: silmapaistev, hästi sõidetav ja kaasaegne auto, mille kvaliteedinäitajad ja hind on ilusti paigas ning mida soetades ei pea eriti mõtlema sellele, mis saab siis, kui ükskord ära tüdined – Toyota ju, “peaaegu igavene auto” nagu nad räägivad. Minu silmis ka “mitte liiga maasturilaadne” vaid täitsa… numpts sõiduvahend.
Loe edasi siit