Morrison on avahooaja juhtsaatejuhist Charlie Cox'ist vanem ja rahulikum ning selgitab Mitsubishi Evo X maagilist mõju igale sohvrile päris rahulikul toonil. Elavamaks läheb asi siis, kui teine saatejuht, Steve, Evost sinise BMW 135i'ga mööda põrutab - see on ju sisuliselt BMW M1, kuigi ettevõte seda ise kuidagi tunnistada ei taha.

2. hooaja avasaates saab selgeks, et Austraalia Top Geari katsepiloot Stig on ikka autraallane, mitte sama isik, mis tegutseb briti saates. Järgnevalt kaotatakse efektselt stend „What were they thinking!?", kuulutades selle ettevõtmise lõppu. Selle aasta esimeseks mõõduvõtmiseks on aga Lamborghini Murcielago LP-640 ja meretranspordi, konkreetselt kiirskuutri, vastasseis.

Mingi kohalik hingus aga Austraalia Top Geari kohal ja ka Vene omal ju peale keele ning kohtade on. Austraallased katsuvad olla küll väga topgearilikud, ent välja kukub ikkagi üsna pehme ja sõbralik, vaat' et nunnugi saade. Vene topgearlased pühendavad palju aega temperamentseteks kaklusteks.

Top Gear on paisunud juba nii suureks, et selle nautimise aste sõltub puhtalt sellest, kui palju seda varem nähtud on. Kui ikka enamik uusi ja vanu Top Geare selja taga, näib Vene ja Austraalia osade - ning teinekord isegi ema-Top Geari enda - vaatamine rohkem kohustusena. Siiski on õnneks väga palju rahvast, kellele topgearindus värskena mõjub ja kes seda sarisarja ning Fifth Gearigi õitsel hoiavad.


Eelmise hooaja meenutuseks vaata, kuidas katsetati Fordi superautot GT. Järgmises Top Gear Australia osas lubatakse keskenduda muu hulgas elektriautodele. Esimene uus Fifth Gear on eetris juba laupäeval ehk 16. mail ning ega "päris" Top Geari uue seeria algusenigi palju aega jäänud ei ole. See alustab taas 21. juunil.