TEST: Toyota RAV4 loobus viimaks ometi silmi pungitamast
Nõnda kõneleb legend sellest, kuidas Jaapani levinuimad popultuurikangelased tõllarattad pähe said. Nii olevat see ülinaiivse ilme taganud suursilmakultuur sündinud, ent kaua see ikka kesta saab? Toyota näitab uuenenud linnamaasturiga RAV4, et mitte enam kaua. Pole selle auga ka Lexuse embleemi välja kandva sportlikult jäiga vedrustusega nelikveolise näos enam pugis silmi. Selle esilaternad on nüüdsest kenad ja horisontaalsed ning annavad autole senistest RAV4 põlvkondadest kõige enesekindlama, šikima ning jaapanlikuma ilme.
Uuenenuna pole RAV4 enam sellise näoga, et tahaks linna kui džungli pahupidi pöörata nagu Nissan Qashqai või koguni vastsündinud vimkavend Juke. Ja nagu paljud teised analoogsed linnamaasturid nagu Ford Kuga. Uuenenud RAV4 juures on olulisim stiil ja väljapeetus. Selle salong on ruumikas ja mugavalt varustatud ning sealsed materjalid sobiksid tõepoolest Lexuse beebimaasturisse, kui selline asi eksisteeriks. Või ongi selleks RAV4 ise, mille esiots on ühtlasi tagasivaade mudeli esimesele põlvkonnale?
Võiks olla küll, kui poleks seda endiselt järelejätmatult jäika vedrustust, mis RAV4’ga halval teel liiklemise ebamugavaks muudab. See auto oleks nagu mõeldud ideaalsesse maailma. Või on see lihtsalt külaline ideaalsest maailmast? Automaatkasti ja diiselmootoriga varustatud mudel on küll hinnaline, räägime juba poolest miljonist, ent sellega on väga hea sõita neil, kellele sõita meeldib.
Tuleb lihtsalt pidevalt mõelda sellele, kuhu need neli ratast tee peal paigutada, ent eks sportlikuma minekuga harjunud rahvas ole taolise platseerimise peale ka mihkel. Heal teel on RAV4’ga kihutada kindel, ka kehva ilmaga. Välja sellest minna ei tahagi, kuna see interjöör ehk eesti keeles sisemus on tõesti mugav ja mõnus ning konkurentidega võrreldes üleüldiselt luksuslikuma ja viisakama muljega. Uus RAV4 ongi kokkuvõttes selline kombekast perekonnast pärit kehakultuurlane.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!