Tema üks kuulsamaid projekte, autofirma Tesla, on aga pidevalt hädas nii väljahõigatud tähtaegadest ja tootmismahtudest kinnipidamise ning kasumi teenimisega.

Tesla pidigi nüüd teatama oma seni suurimast kahjumist üldse. Arvestus käib siin tegevuskvartalite kaupa ja jutt käib viimasest, mis lõpes 31. detsembril.

Kahjum oli 550 miljonit eurot. Võrdluseks, et 2016. a viimane veerand tõi "ainult" 98,77 miljoni suuruse kahjumi.

Firma käive on samas kenasti kasvanud, viimases kvartalis 2,68 miljardi euroni, mis ületas muide analüütikute ootusi. 2016. a viimase kvartali käive oli 2,32 miljardit.

Tesla pingutab praegu eelkõige selle nimel, et täita varasem lubadus iga nädal 5000 eksemplari Model 3 autot vabrikus valmis ja müügikõlbulikuks saada. Aasta esimeses veerandis peaksid nad saavutama mahu 2500 nädalas, teise veerandi lõpuks siis 5000. Samuti plaanivad nad tänavu hakata juba püsivalt kasumit teenima.

"Kui suudame Roadsteri asteroidivöösse saata, siis suudame ilmselt Model 3 tootmisprobleemidele ka lahenduse leida," naljatas Musk investoritele suunatud kõnes.

Ta teatas siiski, et kui võrrelda probleemi Dante põrgu üheksa ringiga, siis viibib ettevõte hetkel eeldatust sügavamal põrgus.

Musk lisas, et 2017. aastaks lubatud "rannikust rannikuni isejuhtimine" ei saanud teoks, kuna ta oli hõivatud Model 3 tootmisprobleemidega. Aga see võib veel 3-6 lähikuu jooksul realiseeruda. Hea mees, kes lubabki.