Kõige kõvem mudel tulevikuturul on aina selgemalt ikka neljaukseline sportsedaan, mis meenutab olemuselt suurt kupeed. Järgmise aasta suvel hakkab Tesla enda sellise isendi koostamiseks ehitama täisti uut tehast. Tegemist on luksusliku neljaukselise, ent viiekohalise — muidugi, milleks raisata auto salongiressurssi? — supersedaaniga.

Erinevalt koostöös Lotusega loodud rotsterist, mis ehitati pikendatud Elise’i platvormile, konstrueerib Tesla Model S tarvis kogu tehnika ise. Liitiumioonakudelt energiat ammutava sedaani sõiduulatuseks lubatakse koguni peaaegu 400 km ning kiirenduseks sajani vähem kui kuut sekundit.

Tesla rotster maksab praegu alates 109.000.- $. Sedaani hinnaks pakub ettevõte aga juba alates 60.000.- $. Müügile jõuab auto loodetavasti 2010. a. Uueks Tesla disainibossiks sai hiljuti Franz von Holzhausen, kes töötas enne Mazda Põhja-Ameerika disainiosakonna juhatajana. Tema esimeseks ülesandeks saabki viimistleda tootmisküpseks uus Model S.