Kuna varem lubas ta sama asja pigem 5-6 lähiaasta jooksul, tekitas säärane väide paljudes mõistagi elevust ja soovi täpsemalt teada saada.

Lisa saate nüüd: Tesla korraldas 19. märtsil USAs pressikonverentsi, kus andekas härra Musk teatas, et Model S-ile ilmub umbes kolme kuu pärast tarkvaraline täiendus, mis lisab osalise isejuhtimise (autopilot) võimaluse.

Musk selgitas, et Model S oskab tänu autopilotile vuristada San Francisco ja Seattle'i vahel "ilma et autojuht peaks midagi tegema".

"Autopilooti" saab käivitada siiski ainult maanteel, kuna arendajad ei ole veel veendunud, et see näiteks äärelinnades päris turvaline oleks.

Täielikult autonoomne uus lahendus pole, seega peaks autosviibijad siiski toimuvat jälgima, mitte muretult lustima.

See pole veel kõik!

Kahe nädala pärast ilmuv eraldi tarkvaraline täiendus mahendab Model S-iga sõitjate võimalikku hirmu, et ei leia teekonnal laadimispunkte üles.

Täiendus kingib sõidukile nimelt äpi Range Assurance, mis pidevalt n-ö taustal töötab, isegi kui käikhaaval navigeerimise valikut ei kasuta.

Rakendus suhtleb reaalajas Tesla laadijate võrgustikuga, soovitab neid, mida parajasti tihedalt ei kasutata, ja hoiatab juhti, kui rattaline liigub laadimispunktidest liiga kaugele.

Musk kinnitab: "See muudab praktiliselt võimatuks, et Model S-i juht pahaaimamatult laadimispunktidest liiga kaugele satub!"

Sama täiendus lisab ka võimaluse Trip Planner, mis pakub ülevaadet, kuidas pikk sõit sujuks, kui teekonnal laadimiskohtade paigutusega arvestada.