Taxify “rohesabade” juhid on kurvad: ettevõte tegi sel nädalal teatavaks uued autode rendihinnad – kui seni tuli Škoda Octavia CNG eest maksta 180 eurot nädalas, siis edaspidi 209 eurot ja rohkem.

“Just sain selle infoga kõne, et seoses taksokindlustuse järsu tõusuga ei ole Taxifyl muud võimalust, kui tõsta auto rendihinda. Nädala pärast tõuseb see 209 euroni, ja kui tunde täis ei sõida tuleb veel vist 20 eurot lisaks,” kirjutab üks “rohesaba”.

“Tundide täis tegemine” tähendab, et juht peab olema äpis aktiivne vähemalt 40 tundi nädalas. Ent üksnes äpi sees hoidmisest ei piisa, vaja on teha sõite, et end ära elatada. Juhid, kes 40 tundi nädalas äppi kasutavad, sõidavad üldjuhul Taxify’d põhitööna.

“40h tähendab üksnes onlines oldud aega,” kirjutab üks “rohesaba” oma kogemusest. “Nendele tundidele lisaks kulub aeg autopesule, tankimisele, parkimisele jms. Seega tähendab 40 tundi onlines oleku nõue automaatselt ülekoormusega töötamist,” nendib ta.

“See hinnatõus on päris räige tõepoolest. Oleme pidanud ka osal autodel kindlustust vahetama ja hind on läinud kohati viis korda üles. Enamus kindlustuse pakkujaid on nüüd kaskokindlustusega samas hinnas peaaegu. See on ikka päris absurd,” kirjutab ühe rendifirma omanik, kelle sõidukid samuti platvormtakso teenust osutavad.

Hinnad on seinast seina

Hinnatõusu ei soostu kiirelt põhjendama ükski kindlustusselts ning kuidas põhjendadagi hindu olukorras, kus iga selts pakub ise hinda? Liikluskindlustuse Fondi lehel kalkulaatorit näppides saab täiesti üllatavaid tulemusi.