Nano sünniteel on olnud palju takistusi. Suurim neist ehk Lääne-Bengalis vägivaldsete protestilainete tõttu suletud koostetehas, mille pidi siis Gujarati ümber kolima ja peaaegu nullist otsast peale alustama.

Seetõttu tuligi Nano müügile alles nüüd ning ka tänasest alanud tootmine ei lähe veel maksimaalse kiirusega käima, omandades kogu võimsuse aasta lõpupoole. Seni ehitatakse Nanosid peamiselt Tata teistes tehastes Punes ja Pantnagaris.

Aastas kavatsetakse Gujaratis teha veerand miljonit autot. Igaüks neist saavutab oma 33 hj 2-silindrilise 623-kuubikulise mootori toel tippkiiruseks peaaegu 100 km/h. Kere on õhukesest plekist, ent sellised kaasaegsed turvaelemendid nagu avariis kägarduvad keremahud, turvavööde eelpingutid ja turvatalad ustes on täiesti olemas.

Ega Nano eesmärk polegi olla korraga maailma odavaim ja samal ajal ka turvalisim auto, see on selge. Ent sama palju maksvatest mootorratastest ja rolleritest on Nano turvalisuse osas küll pea jagu üle.

Millal Nano Euroopa versioon ka meie sektorisse müügile jõuab, pole veel teada. Küll aga esitles Tata selle kuu alguses Genfi autonäitusel mudelit Nano Europa, mis on kosmeetiliselt kenam ning kus on juba sellised turvaelemendid nagu ABS ja ESP.