Projekti eesmärk oli välja selgitada elektribusside kasutamise otstarbekus linnaliinidel: milline on elektrikulu, laadimiste logistika, kasutusmugavus ja tehniline vastupidavus.

Tartu abilinnapea Raimond Tamme sõnul võib pilootprojekti edukaks pidada. "Tõdesime, et elektribuss toimib meie tingimustes väga hästi ja efektiivselt. Peamiseks probleemiks ja lahendamist vajavaks küsimuseks on laadimistaristu õige planeerimine ning piisava elektrivõimsuse olemasolu. Elektribussi jooksvad kasutuskulud on madalamad kui näiteks diisel- või gaasibussil, kuid kõrge soetusmaksumus teeb täna elektribussi kasutamise kallimaks. Positiivset tagasisidet saime ka kasutajatelt, kes hindasid kõrgelt eelkõige bussi sujuvat liikumist ning madalat mürataset," lisas abilinnapea.

Linnamajanduse osakonna projektijuhi Jaanus Tamme sõnul peab linnavalitsus oluliseks, et oleks tagatud hea ühendus bussijaama ja raudteejaama vahel, mis võimaldab reisijatel kiirelt ja mugavalt jõuda kesklinnast rongile ja vastupidi. "Kuigi seoses uue liinivõrgu tulekuga alates 1. juulist oli näha mõningast reisijate arvu vähenemist sellel liinil, otsustasime hoida seda töös vähemalt kuni aasta lõpuni. Seejärel analüüsime liini kasutatavust ja otsustame, kas jätkata liiniga juba pikemal perioodil," sõnas Tamm.

Liini nr 25 elektribuss kurseeris bussi- ja raudteejaama vahel alates 3. septembrist 2018 kuni selle aasta 30. augustini. Alates 1. septembrist 2019 teenindab liini elektribussi asemel gaasibuss. Seoses sõitjate vähesusega Ihaste ja Annelinna piirkonnast esimesele Tallinnasse suunduvale rongile tehakse alates 9. septembrist liinil nr 25 muudatus ja jäetakse ära hommikune liini algus Ihastest. Edaspidi algab liin bussijaamast.

Elektribussi pilootprojekt viidi ellu Läänemere programmist rahastatava projekti BSR Electric raames ja liinivedu rahastati osaliselt Euroopa Liidu regionaalarengu fondist