Tegemist oli eriprojektiga automargi Jaguar 75. sünnipäevaks, mida toodeti koostöös Williamsi vormelimeeskonnaga, ja mille kujundajad ise veel reklaamivideotes uhkeldavad nendele antud suure vabadusega.

Tegemist oleks olnud kuni 778-hobujõulise superautoga, mille igal rattal oleks oma elektrimootor, mille akusid laevad kaks pisikest diislil töötavat gaasiturbiini. Vähemalt sõnades oleks tegemist olnud revolutsiooniga hübriidautode maailmas.

Kuid nüüd pannakse see programm üldse seisma, varem kavandatud 250 auto asemel ehitatakse valmis vaid viis prototüüpi, millest kolm müüakse oksjonil maha, üks pannakse Jaguari tulevikuautode muuseumi ja üks jääks Jaguari peakorterisse näidissõitudeks.

"Meile tundub, et me suudame selle auto tööle saada, kuid vaadates üleilmsetele kärpekavadele praegu oleks vale aeg lasta turule 800 000 kuni miljon naelsterlingit maksvaid superautosid," teatas brandidirektor Adrian Hallmark.