„Vana“ GT-Ri omanikud võivad südamerahuga auto müügisalongi viia, kus see kiiremaks näpitakse, ohustamata samal ajal tehase garantii tingimusi. Tutikad GT-Rid astuvad nüüdsest juba algusest peale 3,3 sekundiga sajani.

Noh, ega senisel 3,5 sekundil ka midagi häda polnud, ent kui juba pusimine kiirendusskaala tipus, muutuvadki parendamise sammud aina pisemateks. Edu taga on üle käidud mootor ja vedrustus, mis tagab stardikontrolli süsteemi vahetuma töötamise.

Kiirenduskatse ajal ei ole nüüd tarvis enam VDCd välja lülitada. „Lennueelsetest“ ettevalmistustest pole praktiliselt midagi järgi jäänud – vägeva kiirstardiga saavat nüüd hakkama ka päris kogenematu juht: pidur põhja, gaas põhja, oodata pöörete stabiliseerumist 3000 p/m ning lasta pidur lahti. Ongi kõik.