Siis unistati, et „kui etema varustuse ja mootoriga mudel meile jõuaks, oleks tegu ideaalse väikeautoga.“ Aasta jooksul ongi valikusse lisandunud esiveoline versioon ning nelikveolisele lisaks ka hübriidajamiga sõiduk. Viimast talve kõige karmimatel päevadel testisimegi.

Suzuki äriloogika on alati olnud toota vastuvõetava hinnaga, nauditavate sõiduomadustega, massist eristuva disainiga ning nelikveo võimalusega autosid. Uue põlvkonna Swift ei ole ses osas erand.

Seda iseloomustavad suurem sõitjateruum ja parem varustus, kuid läbi aegade on säilinud suurepärased sõiduomadused. Kirsiks tordil on nüüd aga hübriidsüsteem.

Välimuselt erineb hübriidversioon oma tavapärasest sõsarast vähe. Tegu on ikka sellesama superminiga, mille iga nurk ütleb: „olen väike, aga kuri“ – ning seda mõnikord ka alusetult. Erksat sinist värvi peeglid, sinine joon radiaatorivõrel ning kiri tagaluugil „hybrid“ näitavad, et tegu on hoopis keskkonnasäästliku mudeliga.

Tume rant C-piilaril jätab kerevärvi katuse hõljumise mulje auto tagaosa kohal. Tänapäevale kohaselt on lisatasu eest (699.-) saadaval ka teist värvi katus. Hõljumise efekt on värvilahendustega tekitatud ka ees esipõrkeraua alumises osas.

Loe lähemalt Acceleristast.