Suzuki maksab peale, et nende autosid EI ostetaks
Mida Suzuki sellise enesekindla kampaaniaga saavutada tahab? On siis Kizashi tõesti nii hea, et klient on nõus loobuma 250 dollarist, et minna ja investeerida see näiteks Honda Accordi, Toyota Camry, Mazda6 vms lisavarustusse? Autot veel mitte proovinuna jääb küll selline mulje ning jõuline reklaam mõjub kahtlemata tähelepanutekitavalt.
Neile aga, kes tulevad peale Kizashiga sõitmist tagasi tõendiga, et on soetanud kolme päeva jooksul hoopis Audi A4 või Acura TSX'i, pakub Suzuki sadat dollarit, vahendab autoevolution. Õige naljakas lähenemine, ent tekitab klientides kindlasti hämmastust ning viib mõtted sellele, et küllap too kena Suzuki sedaan on siis ikka väärt pill, kui sellega niimoodi lollitamise ruumi tekib.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!