Seda imesõidukit esitleti maailmale esmakordselt 2012. aasta Motorbike Expol, ning ratta valmistaja, itaallane Fabio Reggani on seejärel löönud laineid igal suuremal üritusel, kuhu ta kohale saabub.

Ratas on ligi kümme (9.75) meetrit pikk, ligemale viis (4.90) meetrit kõrge ja 2,5 meetrit lai, kaaludes 5,5 tonni, põrmustades seega ülekaalukalt kõik varasemad suurima mootorratta rekordid, püsti püsimiseks vajab ta küll abirattaid, jõudu annab aga 280-hobujõuline 5.7 V8 Chevrolet mootor. Rataste läbimõõduks on kaks meetrit.

Siinsel testil saavutas ratas oma esimese sajameetrise läbisõidu, et Guinnessi rekorditeraamatusse pääseda:

Reggiani kasutas nelja mehe abijõudu, kui ta selle hiigelratta seitsme kuuga valmis ehitas, põrmustades varasemate rekordiomanike mõõtmed tugevalt.

Gregory Dunham oli 2005. aastal Californias valmis saanud 6,2 meetrit pika ja 3,4 meetrit kõrge Dream Bigi
Ray Baumann sai aga 2007 Austraalias valmis üheksa meetrit pika Monster Motorbike'i, mis kaalub lausa 13 tonni.
See rekorditejaht on aga juba absurdiks kiskunud: hollandlaste mullune 35.79 m pikk monstrum: