Volvos internina töötanud Bansasine joonistas ettevõttele midagi tõeliselt sportlikku ja seksikat, mille ninal on küll Volvo logo, ent mis muus osas eriti rootsikuningriiklik välja ei näe, vahendab carbodydesign. Aga mine sa tea — äkki näitab Volvo tõepoolest viie aasta pärast ette tugevate sportauto ambitsioonidega neljaukselist luksusautot. Trend selliseid luua levib ju kulutulena endiselt.

Volvod on muutunud viimastel aastatel juba isegi palju emotsionaalsemateks. Kirstukujulisest vormist pole enam midagi järel, jooned muutuvad aina ümaramateks, nurgad pehmemateks ja sõbralikumateks. Selline neljakohaline ja — ukseline produkt muudaks Volvo kindlasti veelgi nooruslikumaks.

Ei tea, kas Volvo SC90 just Panamera ja Rapide’iga võistelda jaksaks, ent MB CLS Audi A7 ja teised sellised võtaksid ta kindlasti oma liivakasti mängima. Nagu seda laadi autodele iseloomulik, on ka SC90 põhiline magnet selle kena siluett. Sportlik tagumik koos bumerangtuledega ja jõulisemalt modelleeritud esivõre viivad auto disaini tasakaalu. Katus on loomulikult klaasist.

Millised on auto tehnilised parameetrid, turvavarustus, mänguasjade loetelu jms, pole teada. Tegu on margi mainele võid määriva eksperimentaalse ettepanekuga.