“Kampaania on ülistus sõltumatule meelele ja teisitimõtlemise võime jõule. Zlatani ja Volvo teekondades on palju sarnasusi. Me pole jõudnud siia, kus me praegu oleme tehes asju, mida kõik nagunii teevad”, ütles Volvo vanemasepresident Anders Gustafsson.

Volvoga varemgi koostööd teinud Zlatan sõnab, et seekord on see kampaania tehtud tema tahtmise järgi: “Ma olen sõitnud ja testinud uusi Volvosid. Jah, need kõik on fantastilised. Just nagu mina, on Volvo läinud oma teed ja julgenud mõelda erinevalt. Eelmine kampaania, mille me Volvoga koos tegime, oli väga hea, aga seekord on see Made by Zlatan. See on ood sõltumatusele; ja jõule, mis peitub julguses oma peaga mõelda.”

Volvo Cars ja Zlatan alustasid koostööd 2014. aastal, mil tootja tuli välja uudse turunduskampaaniaga, luues jalgpallistaari ümber salapärase aura. Tookord deklameeris Zlatan Rootsi hümni ja pidas jahti kaugetes Rootsi kõnnumaa metsades.

Uus V90 on kevadisest turulejõudmisest alates pälvinud hulgaliselt kiidusõnu maailma meedialt. V90 jätkab 60 aasta eest Volvo Duetiga alguse saanud universaalkerega Volvode traditsioone. Uus V90 pakub omas segmendis täiesti uut taset nii esteetikas, turvalisuses kui praktilisuses.
Loe edasi siit