Eesti jaoks uusi mudeleid on väljas üksjagu, Dacia Dokkerist-Lodgyst Porsche Cayenne GTS-ini. Moodsate aegade vaimus tutvustab Fiati esindaja Baltimaades UAB Autobrava maagaasil (CNG) töötavaid sõidukeid, elektriautodest on näitusel Nissan Leaf (ka taksona), Opel Ampera (kuigi siin on tegelikult tegu hübriidautoga nagu Toyota Prius) ja eksootiline 2,87 meetri pikkune kolmekohaline Mia Electric. Selle juht istub auto keskel uhkes üksinduses, kaks tagaistmel sõitjat saavad seetõttu nautida tohutut jalaruumi juhi kõrval (ja peavad kingade äravõtmiseks ilmselt juhilt luba küsima).

Renault CLio IVUute autode kõrval näeb tublisti ka vanu. Vanatehnika klubi Levatek on esindatud N. Liidu toodangu kenasti restaureeritud eksemplaridega. Eriti tugeva mulje jätab terve rida Volgasid GAZ-21.

Näitusehalli ümber vabas õhus sai pärast vanade Ameerika Ühendriikide autode platsi justkui kontrastiks kohata ideaalses korras Trabanti. Ning seal lähedal on oma sõiduriistad välja pannud Lada-klubi. Tavaliste Žigulide seas äratab tähelepanu „universaal-luks“ – VAZ-2103 välimuse ja kõigi vajalike iluliistudega VAZ-2102. Kuid tõeliseks kompvekiks on Lada Bohse BD60L. Ah et te ei tea, mis see on? Pole viga, ka What Car ei teadnud.