See kooslus oli varem saadaval vaid sportlikul Insignia OPC-mudelil ning kõikidel teistel nelikveolistel mudelivariantidel, mille varustusse kuuluvad alati haarduvust ja stabiilsust täiustavad elektrooniliselt kontrollitavad piiratud libisemisega diferentsiaalid (Limited Slip Differentials ehk e-LSD). Nende eesmärk on pöördemomenti vastavalt vajadusele jaotada. Nüüdsest saab antud veermikku samuti tellida koos esirattaveolise 2.0 CDTI 118 kW/160 hj diiselmootoriga ning turbolaadimisega 2-liitrise 162 kW/220 hj bensiinimootoriga. Koos kolme töörežiimiga (Standard, Tour ja Sport) FlexRide süsteemiga, kohandades nupulevajutusega sõiduki vedrustust ning rooli- ja gaasipedaali seadeid. SuperSport veermikupaketi hind on 293 eurot (soovituslik jaemüügihind Saksamaal koos KM-ga).

SuperSport veermikupakett sisaldab HiPerStruts esisilla vedrusid koos ülitõhusate Brembo piduritega. Pidurisüsteemil on suured, 355 x 32 mm läbipuuritud kettad, nelja kolviga ülitugevad alumiiniumist pidurisadulad ning kõrgsuutlikud piduriklotsid. Spetsiaalselt arendatud Co-Cast floating kettad on malmist.

HiPerStrut vedrustust kasutati esimesena kõrgsuutlikel Insignia OPC-mudelitel ning see märgib olulist arengut võrreldes Insignia tavapärase MacPherson strut esivedrustusega. See täiustab haarduvust nii märgades kui kuivades tingimustes ning võimaldab kurvides suuremat võimsust rakendada.

HiPerStrut vedrustuse puhul kasutatakse küll samu kinnituspunkte kui teistel Inisgnia mudelitel, kuid pöördtelje kaldenurka on 13-lt kraadilt 9 kraadini vähendatud, lühendades sellega spindli pikkust 23 millimeetri võrra 44 millimeetrini. Need muutused võimaldavad juhil Insignia võimsust paremini rakendada. Vähendatud pöördtelje kaldenurk tähendab väiksemat õõtsumist, mis võimaldab esiratastel kurvis teega rohkem kontaktis olla, lükates alajuhitavuse tekkimise hilisemaks. Lühem spindel vähendab märkimisväärselt roolimishäirete esinemist ning hõlbustab rooli kiskumise vastupanu pikiroobastega kurvide läbimisel.

Lansseerimisest alates on Opel Insignia võitnud mitmeid rahvusvahelisi- ning erinevate riikide tiitleid, sealhulgas prestiižse “Aasta Auto 2009” auhinna. See on suurendanud klientide nõudlust Opeli lipulaeva järele ning alates mudeli lansseerimisest 2008. aastal on kokku müüdud üle poole miljoni Insignia.