• Bokserdiisel nüüd ka Lineartronic automaatülekandega
• Uute mudelite hinnad ei muutu
• 2,5-liitrine bensiinimootor nüüd võimsam ja säästlikum

Subaru Legacy ja Outbacki mudelivärskenduse tähtsaimaks uudiseks on Subaru bokserdiisli ja Lineartronic automaatülekande kauaoodatud kombinatsiooni jõudmine müügisaalidesse alates mai kuust. Esimene mudel, millel diiselmootori ja automaatkasti kombinatsioon kasutamist leiab on Outback.

Mudeliuuenduse käigus muutuvad Subaru Legacy ja Outback nii seest kui väljast. Välisilme puhul leiab suurimad muutused autode esiosa kujunduses. Legacy on nüüdsest palju kaasaegsema ning sportlikuma välimusega, Outbacki puhul annavad märgatavalt suurenenud udutuled autole aga jõulisema olemuse.

Muudatused on toimunud ka autode sisemuses. Seni hõbedaselt helkinud keskkonsool ning rooliratas on nüüdsest tumedates toonides. Seisupiduri lüliti ergonoomikat parandati tuues selle armatuurlaualt esiistme vahel asuvale keskkonsoolile, lisaks on mõlemal mudelil näidikute paneelis nüüd LED infoekraan.

Uuenduskuuri käigus vaadati üle ka mudelite jõuallikad. Ostjate lemmikuks kujunenud 2,5-liitrine bensiinimootor on nüüdsest 4% võimsam samas aga 9% kütusesäästlikum. Rihma asemel pruugitakse nüüd hooldevaba kettülekannet, mis tähendab palju väiksemaid hooldekulusid. Muu hulgas uuendati ka mudelite vedrustust parendades auto teelpüsivust ning juhitavust eelkõige keerulistes oludes ning haagise veol.

Positiivsed uudised puudutavad ka uuenenud mudelite hinnapoliitikat. Vaatamata asjaolule, et 2013. a. mudelid on senisest võimsamad, parema kütusesäästlikkusega, uuendatud kujunduse ja veelgi parema põhivarustusega, siis hinnatase ei kasva. Tõsiasi on hoopis see, et enim müüdud Subaru Outback 2,5 CVT versiooni hinnad algavad nüüd tähelepanuväärsest 28 490 eurost.

Lineartronic automaatülekande hinnalisa on diiselbokseri puhul samaväärse manuaalkastiga mudeliga võrreldes 1600 eurot.