Kõigepealt Impreza, seejärel kõik teised. Peaasi, et see on Subaru.
Läbi on need ajad, mil sõnapaar „Subaru Impreza“ tähendas rallisinist elajat, mis kruusateel kõigi nelja ratta kraapides pimestava kiirusega kurve neelas.

Kuigi boksermootor ning nelikvedu on jätkuvalt Subarut defineerivad faktorid, paneb autotootja viimasel ajal enim rõhku hoopis turvalisusele ning ei salga, et soovib hoopistükis maailma turvalisimate autode tootjaks saada.

Vaadates uusimate mudelite skoore erinevates NCAP-testides ei kahtle keegi, et see on ka võimalik. Kuid mida uut peale turvalisuse toob viienda põlvkonna Impreza?

Sarnaselt uuele XV-le leiab ka Impreza kere alt Subaru globaalse platvormi ehk SGP. Tegu on platvormiga, mis on vana mudeliga võrreldes 70% jäigem ning poole sentimeetri jagu madalama massikeskmega.

Mootorivalikusse on jäänud vaid kaks vabalthingavat bensiinimootorit, mida paaritatakse vaid ühe käigukastiga – Lineartronicu ehk Subaru seitsme kunstliku „astmega“ CVT-ga. Tegu on täpselt sama riistvaraga, mida pakutakse ka uuele XV-le.

Loe lähemalt Acceleristast.