Aasta lõpus müüki jõudvast 308 GT-st saab väikekeskklassi universaalide seas üks kiiremaid tänavasõiduautosid. Samuti on tegemist Peugeot' valikus ühe äkilisemaga mudeliga sportliku RCZ kõrval, kirjutab WHATCAR?

1,6-liitrise THP turbo-bensiinimootori (202 hobujõudu ja 285 Nm) kõrval on valikus 2-liitrine BlueHDi diiselmootor (178 hobujõudu ja 400Nm), mis kombineerituna uue põlvkonna 6-käigulise EAT6 automaatkäigukastiga tagab lisaks sportlikkusele ka ülimadala 4 liitrit sajale kilomeetrile keskmise kütusekulu ja 103 g/km CO2 emissiooni. Bensiinimootoriga varustatud 308 GT kiirendab 0-100 km/h vaid 7,5 sekundiga.

Välisilmes tunneb 308 GT mudeli ära täis LED-esitulede, suurte õhuavadega esipampri, eriliste 18-tolliste valuvelgede, madalama vedrustuse ning kahe väljalasketoru järgi.

Interjööris eristub puhas keskkonsool suure puutetundliku ekraaniga, eksklusiivsed nahaga kaetud sportistmed, väike sportrool ning mitmed sportlikkust rõhutavad alumiiniumdetailid koos näidikute punase valgustusega.

Uus 308 GT on Peugeot valikus esimene mudel, millel on lõvilogo viidud kapotilt radiaatorivõrele ning lisatud on loomulikult GT versiooni monogramm.