Kompanii Fish4cars korraldas internetiküsitluse 500 18- kuni 40aastaste naiste seas, teatab AutoExpress. Küsitluse tulemustest selgus, et mehe külgetõmbavus sõltub otseselt tema autost. Kõigile naistele näidati kolme mehe fotot. Neist üks oli iludus, teine tavaline mees ja kolmas peaaegu, et hädavares. Pärast seda esitati naistele küsimus, kuidas muutub meeste huvitatavus sõltuvalt sellest kas nad omavad sportautot Lotus Elise, luuksaba Renault Cliod või soliidset Volkswagen Passatit.

65 protsenti vastanud naistest leidsid, et iludus muutub Lotus Elise roolis nende silmis veelgi seksapiilsemaks. 51 protsenti leidis, et ka tavaline mees näib Elise roolis senisest huvitavam välja ja 24 protsenti koguni arvas, et isegi hädavares on sportauto roolis huvipakkuv.

Vastanud avaldasid arvamust ka selle kohta, missugune automark avaldab mehe imagole kõige enam positiivset mõju. Naiste arvates oli selles osas esikohal Audi TT. Järgnesid Aston Martin, Lotus Elise, Ferrari ja Lamborghini.