Insenerid on teinud tasapisi oma tööd ja – nagu järgnevast selgub – täitnud antud lubadusi. Testisõidud kinnitavad, et Toriodion 1MW ideaauto energiakulutus on väike, koguni poole väiksem kui Teslal, just nii nagu lubati, kirjutab Accelerista.com.

Toroidion 1MW testisõidud viidi läbi Espoos, rahvusvaheliselt mainekas sõltumatus Etteplani katselaboris.

Etteplani insenerid on keskendunud uute tehnoloogiate katsetamisele ning arendamisele. Laiemalt tutvustati Toroidoni prototüübi testitulemusi Berliinis 10.-12. maini toimunud Cube Tech Fairi tehnoloogiamessil.

Pasi Pennanen, üks Toroidioni loojatest ja ettevõtte eestkõnelejatest on veendunud, et elektriautol on tulevikku: “Kui juba meie prototüüp suudab sama energiakuluga läbida oluliselt pikema distantsi kui enamik praegu turul olevaid elektriautosid, siis tehniliselt viimistletud Toroidioni tulemus on veelgi parem.”

Espoos tehtud katsetega sai kinnitust, et Toroidion kulutab edasiliikumiseks vähe energiat ning selle jõülekanne töötab laitmatult.

Ehkki proovisõidurajal tagasi ei hoitud ja autost võeti viimane välja, kulutas see elektrit vaid 9,99 kWh / 100 km.

Toroidion võibki olla elektriautode praeguses konkurentsis võitja. Saksa ajakiri Auto Bild testis 2016. aastal müügil olevaid elektriautosid.

Näiteks Tesla Model S P85 D energiakulutus oli keskmiselt 17,7 kWh / 100 km. Nissan Leaf kulutas 15 kWh / 100 km, BMW i3 12,6 kWh / 100 km. Võrreldes nendega on soomlaste supersärtsuka elektriisu päris väike.